Rhenus Contract Logistics S.A.
Asystent ds. Obsługi Klienta Home Delivery
POK Rhenus w IKEA Katowice
Opis stanowiska
Rhenus Contract Logistics S.A. jest jedną z wiodących firm na rynku europejskim w branży logistycznej oferującą kompleksowe rozwiązania dla firm oraz organizacji gospodarczych.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy pracowników do działu Home Delivery /serwis transportowo-montażowy/ na stanowisko Asystent ds. Obsługi Klienta. Miejsce pracy znajduje się w sklepie IKEA Katowice (dział Customer Service).
Wymagania
Od kandydatów wymagamy przynajmniej 1 roku doświadczenia na podobnym stanowisku pracy (obsługa klienta, raporty kasowe/fiskalne, inwentaryzacja, wrzuty bankowe), a przy tym zaangażowania, nastawienia na rozwój, nienagannych umiejętności interpersonalnych, dyspozycyjności, umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta, podstawowej wiedzy z zakresu procesów reklamacyjnych w oparciu o KPC oraz prawo konsumenta, umiejętności pro-sprzedażowych oraz podstaw języka angielskiego.
Oferujemy
Oferujemy pracę na pełny etat w dynamicznym i ambitnym zespole. Zapewniamy możliwość rozwoju zawodowego oraz satysfakcjonujące warunki płacowe.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja.pok@pl.rhenus.com,
Dodatkowe informacje
ciekawych artykułów i korzystnych promocji wprost na swoją tablicę!